Pagina's

maandag 30 augustus 2010

Uitslag van de actie "Geef het jurkje Oceane cadeau!"


Het is bekend wie de jurk Oceane cadeau mogen geven!

Een paar weken geleden bedacht ik me ineens, dat mijn bedrijf alweer bijna één jaar bestaat en dat ik daar wel een leuke actie aan kon verbinden. Het schattige jurkje Oceane had ik daarvoor uitgekozen. Iedereen mocht reageren door een berichtje te sturen met daarin vermeld wie zij heel graag een jurk cadeau zouden willen doen, waarom en in welke maat! Dat leverde vele mooie, grappige en ontroerende reacties op.

Het was moeilijk om te kiezen wie er nou de jurk Oceane cadeau mocht geven. Ik zie me nog zitten op de bank, met de uitgeprinte reacties voor me. Uiteindelijk heb ik besloten dat er niet één maar twéé Oceane's cadeau worden geven.  

De volgende dames mochten de Oceane cadeau geven:

Mevrouw J. de Munck uit Lokeren (België). Zij geeft de jurk aan de dochter van haar nicht, omdat haar nicht de kinderen van mevrouw De Munck super goed begeleid en hen enorm steunt.

Mevrouw H. van Bennekom uit Arnhem (Nederland). Zij geeft de jurk aan haar nichtje voor haar eerste verjaardag, omdat zij zo`n moeilijke start heeft gehad.




Zoals je ziet ben ik hierboven ijverig bezig de jurkjes in te pakken. Ik had, om de jurkjes een beetje feestelijk in te pakken, vrolijk gekleurde doosjes gekocht. Ik wilde de jurkjes niet, zoals ik gewoonlijk doe, in gekleurd vloeipapier inpakken, maar heb feestelijke satijnen zakjes met strikkoord gekocht en organzaband. De zakjes waren van mooi glanzend champagnekleurig satijn en het organzaband was turquoise met ijzerdraad erin, zodat ik een mooie strik met pijpenkrullinten kon bakken! Rem kon het niet laten om foto's te nemen, het waren er zoveel, dat ik ze allemaal in één collage heb gestopt.



Rem had tussendoor de brieven en enveloppen uitgeprint en dit alles ging in een beschermende grote doos en is door Rem naar het Postkantoor gebracht. 

Inmiddels is dit vorige week woensdag verzonden en de jurkjes zullen nu wel (denk ik) bij de nieuwe eigenaressen aangekomen zijn. Ik hoop dat de meisjes er heel erg blij mee zijn en er van genieten! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten