Pagina's

dinsdag 31 augustus 2010

Oudste dochter-look, drie keer héél anders


Aangezien m'n oudste dochter op schoolkamp was vorige week waren er nog alleen maar foto's van haar zusje met het rokje Adore gemaakt. Ze kwam vrijdag helemaal verfomfaaid en afgeknoedeld en vol met verhalen thuis, maar ze lag binnen no-time op de bank te pitten! 's Avonds vond ze het wel wonderlijk dat heel de eettafel vol met kleding en accessoires lag en in het bijzonder de hoed die ik een paar jaar geleden had gemaakt, die vond ze super geweldig! De hele zaterdag en zondag had ze hem op haar hoofd! Aangezien zij natuurlijk de rokjes ook past (zij was paspop voor de grootste maat!) heb ik gisteren aan haar gevraagd of ze wilde poseren en met een grijns (met hoed en al op) wilde de dame dat wel. 



Ik heb vandaag, naast dat ik bezig was voor Farbenmix, in haar en mijn kast een duik genomen voor de benodigde kleding en accessoires! Deze keer heb ik een andere hoed genomen die ik ook heb gemaakt en hij zit haar als gegoten en ik vind hem ontzettend mooi bij haar staan. Mijn zwart leren jasje paste ze niet hoor, want aan de achterkant zitten er 4 knijpers! en de mouwen zijn een centimeter of 10 naar binnen gevouwen!! Maar ja, haar eigen jasje paste ze niet meer, ja in de groei, hè, en dan moet je even improviseren!


Gelukkig paste ze haar schoenen en laarzen nog wel. Nadat de dame drijfnat uit school kwam, is ze eerst bij een vriendin haar huiswerk gaan maken (ijverig hè!). Na een drie kwartier kwam ze weer thuis, nog steeds nat, dus eerst even haren föhnen!! Want met natte pieken op de foto lijkt me geen goed idee... daarna een combi aangetrokken met het rode rokje. Ze moeten even haar draai voor de camera vinden, het is al wat maandjes geleden dat ze echt geposeerd heeft, maar het gaat al snel lekker. Daarna een combi met het paarse rokje. Ik doe de sjaal om haar hals, maar hij is eigenlijk iets te lang, dus ik zit wat te frutten en wat doet de dame? Ze hang hem elegant over haar haar en ik vind het ontzettend mooi staan. Mystiek, zigeunerachtig plaatje...



Daarna komt het blauwe rokje en nu wordt het een stoer setje met paardenstaart met die knijpers op haar rug! Het was vandaag wel raar weer hoor! Het ene moment moeten de rolgordijnen naar beneden tegen het felle licht van de zon en opeens stortregen! stikdonker binnen. Dus de hele boel weer open, wil je een foto nemen, flits, zonnetje... eh ZON... óógverblindend. De freule zag niks meer en ik ook niet. De rechterfoto is echt genomen op het moment zónder zon, en een flitsende één tiende seconde later als het toestel afdrukt, flitsendwit licht.


Nadat ik klaar ben, krijg ik een grote smile van haar... Hou hem vast schat, die wil ik óók!


En dit zijn de foto's die ik voor de webwinkel heb gekozen. Dochterlief vindt ze zo mooi, dat ze ze meteen op haar Hyves-pagina heeft gezet! Daar ben ik blij mee, want ze heeft een tijd lang alle foto's die er van haar genomen werden niet mooi/leuk gevonden. Ik ben blij, dat zij weer blij is met haar snoet! Want ik vind hem prachtig! Dank je lieverd dat je zo mee helpt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten