Pagina's

zaterdag 14 augustus 2010

Wil jij gratis een jurk cadeau weggeven?



Collie-Collie.com geeft exclusieve jurk cadeau

Mijn exclusieve kledingmerk voor meisjes Collie-Collie.com bestaat bijna één jaar.  Het was een mooi eerste jaar. De kleding wordt niet alleen in Nederland verkocht, maar blijkt ook in België geliefd. Daarnaast worden de patronen van dit merk, die via Farbenmix uit Duitsland voor zelfmaakmode worden uitgebracht, wereldwijd zeer goed ontvangen.

Om het succes van het eerste jaar te vieren heb ik besloten dat iemand één van mijn ontwerpen cadeau mag geven aan iemand anders. Iedereen krijgt graag een cadeau. Nog leuker is het om een cadeau te geven. Dat is wat ik nou ga doen. En nog veel leuker: jij mag namens Collie-Collie.com het cadeau geven!

Meer informatie hierover is te vinden in mijn webwinkel, www.collie-collie.com op de pagina “Geef een jurk cadeau”.

Nou is dat geen goed begin van mijn terugkomst in blogland na een héérlijke vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten