Pagina's

maandag 6 december 2010

Een mooie "Door Jolanda" schooltas voor de jongste dochter



Deze foto's zijn een héle tijd geleden genomen. De freule en ik hebben een lekkere meidenmiddag. Te beginnen met een heerlijke tosti uit de oven! Mjammie. Daarna heb ik het pakje, wat die ochtend állang binnen was gekomen, gepakt en aan haar gegeven. Wat duurt het lang, eer je kind uit school is en geluncht heeft, om het dan te geven. Het brandde bijna weg uit de erker van ongeduld. Maar na de tosti heb ik het pakketje gegeven. Uit het doosje kwam een vrolijk gebloemd pakketje, Jolanda had het mooi ingepakt én er zat nog een kortingsbon bij ook!


Dit is de tas die ik voor haar heb gekocht, omdat ze de laatste tijd toch best wel veel heeft gepast en model heeft gestaan. Ik vind dat dat wel gewaardeerd mag worden met een cadeautje, dat nog nuttig is ook. Ze had eigenlijk altijd tassen die van haar zus waren geweest en nu heeft ze een eigen nieuwe tas, waar ook haar broodtrommeltje in past, plus 2 keer drinken en een bakje met fruit. Ook kan er als er speelmiddag is nog een popje of spelletje in. Dé perfecte tas voor de dame.

De tas heeft ze sindsdien elke dag mee naar school en ze vind hem prachtig. Hij hang prettig schuin over haar schouder en ook met het fietsen zit 'ie niet in de weg. Ze kan zelf makkelijk haar tas indelen, zonder dat alles knel zit. Ze regelt alles zelf, van ontbijt tot haar lunch en haar tas ligt nu niet dwars! Dank je wel Jolanda voor het maken van zo'n mooie tas! Ik viel er gelijk op en de freule ook!

Daarna heb ik samen met haar, inclusief tas op schoot, die werd nog even niet losgelaten, een filmpje gekeken. Heerlijk met z'n tweetjes op de bank met een kussentje en een bakje chips en Spaatje blauw voor haar en een mok thee voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten