Pagina's

woensdag 29 december 2010

Haarwokkels met snoepjes van Hexchen Marie



Ik heb in november (ai ai ai ik ben laat, ik weet het) meegedaan met een Give-away van Karin van 't blog Hexchen Marie. De foto's van envelop met mooie postzegels, zoonlief dook er gelijk op af, de haarwokkels en snoepjes, waren zo gemaakt. 


Maar ik wilde ook graag laten zien welke wokkel de meiden hadden uitgekozen en natuurlijk in de haren. En díe foto's lieten wat langer op zich wachten, dus vandaar nu pas een blogberichtje (schaam, schaam, schaam). 


Maar vandaag vers van de pers de foto's zijn nog geen 10 minuten geleden genomen. De jongste had gelijk bij het openen van de envelop vorige maand de haarwokkel met de roosjes gekozen, ze is dol op rozen. Zus wil met haar 12 jaar natúúrlijk geen rose meer, dus de witte versie met felle kleurtjes is helemaal perfect. De snoepjes erbij smaakten overigens zéér goed, mjammie! Iedereen heeft daar van meegesnoept! Ukkepuk heeft een lus in haar haar, dat blijft namelijk de hele dag goed zitten. Zuslief had haar haren al op zolder met een zwik elastieken, ze heeft ontzettend veel en zwaar haar, dus daar is wat extra bouwmateriaal voor nodig!! Ik heb bij haar het elastiek er twee keer omheen gedraaid, want ze wilde het "rommelig" om haar knoedel heen. Netjes schijnt uit te zijn. 

Karin, namens mijn dochters, heel erg bedankt voor de mooie haarwokkels en snoepjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten