Pagina's

zondag 19 september 2010

Demi sjaal


Voor de webwinkel ben ik bezig heerlijke comfortabele sjaals met striklint te maken. Lekker op de bank met mijn voetjes omhoog. Allemaal prachtige kleuren;  marineblauw, kobaltblauw, donker turkoois, licht turkoois, denim blauw, zwart en zeegroen. De wol is lekker zacht en breidt lekker weg.

Ik heb geprobeerd de kleuren goed uit te laten komen op bovenstaande foto. Dat is totáál niet gelukt! De kleuren zijn mega-mega veel dieper, warmer en mooier van kleur. Maar blijkbaar is mijn fotolens blind en ziet ' ie wat anders (grrr). Tien foto's later: licht aan, licht uit, rolgordijn omhoog, rolgordijn omlaag, in het licht staan etc. is dit het beste resultaat.

Ik heb eergisteren in mijn snoepla (lees: lintenla) een heleboel mooie lintjes erbij uitgekozen, maar er zaten een paar kleuren blauw tussen waar ik over twijfelde dus gisteren hup met Rem in de auto gesprongen en even een berg lintjes gekocht en nu heb ik een megaberg aan keus! Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten