Pagina's

donderdag 9 september 2010

Hè, hè!! Eindelijk...


Eindelijk, eindelijk, eindelijk is het me gelukt om op tijd de Hortensia te knippen! Zodat ik de bloemen mooi in een mandje kan schikken en kan laten indrogen. Ik zag het vorig jaar ook op diverse blogs voorbij komen en dacht, dat is mooi en ik heb ook een Hortensia. Maar het was zo druk met het begin van mijn webwinkel en Farbenmix, dat ik er pas in november weer aan dacht èn toen was het gatenkaas! Alle bloemen waren foetsie!


Ik zag het pas bij Lydia op het blog, en dacht bij mezelf. NU ben ik op tijd! Afgelopen weekend heb ik lekker in het zonnetje de bloemen eruit geknipt. Het was een hele berg! Twee grijzige mandjes opgezocht. Oase had ik vorig jaar al gekocht, dus dat hoefde ik alleen maar uit te pakken en knippen steken maar! Leuk werkje!

Het grappige is dat, het is één struik, maar er zit lichtroze bloemen in, lichtgroene, en een aantal beginnen al te kleuren en die zijn diep rozerood....


Aangezien de struik van m'n oudste dochter is, heeft ze gekregen bij haar geboorte van ome Jan (de buurman naast mijn ouders) en heb ik voor haar ook een mand gemaakt met de bloemen. Ze vind ze prachtig!

En ik zit bij de salontafel héél tevreden naar mijn noeste arbeid te kijken! Eindelijk op tijd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten