Pagina's

maandag 22 november 2010

Het 4-delige setje is af


Het 4-delige setje, dank zij de haarspeld is 't 4-delig geworden, is helemaal af. Vandaag afgekregen, en de freule wilde het vanuit school wel even aantrekken, zodat er een kiek van kon worden genomen. De foto's moet je nu echt overdag nemen, hoor. Het is zó snel donker in huis. Dit stofje, lijkt zó anders. Het zacht appeltjesgroen wordt  als je een foto neemt in lamplicht helemaal gelig. Het paars wordt rozigpaars. De aankomende maanden moet ik óf m'n daglichtlamp pakken óf goed overdag foto's nemen. Haar vriendinnetje vond het gelukkig niet zo erg om even te wachten op de bank totdat ik de dame op de kiek had. Ze vond het wel een knalsetje! Ze wilde haar nieuwe kleren gelijk aanhouden. En nu ligt het setje op haar bureaustoel, want morgen trekt ze het aan naar school. 

Dit setje is volledig UWYH (Lynda, dat is Use What You Have). Ik ga zometeen de foto naar mijn moeder mailen, want die heeft 't nog niet gezien en ik ben héél benieuwd hoe ze het geworden vindt. Ik heb uit dat kleine lapje van haar toch een héle wijde rok gekregen! Ik wou dat er vaker van dit soort lapjes in de winkel lagen. Dochterlief is namelijk dól op pailletjes, ze is ècht een prinsessemeisje, dol op wijd, rokjes en jurkjes èn natuurlijk pailletjes en kraaltjes. 

Ik heb trouwens de foto uitgesneden, want er stond een charmant was-/strijkrek in de gang en dat zag ik te laat, géén gezicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten