Pagina's

dinsdag 5 april 2011

Mijn webwinkel staat in een mini gidsje... Leuk!



Een paar weken geleden hebben we (Rem en ik) tekst en een foto-collage aangeleverd voor een advertentie in een Internet Shopping Gids. Die werd bij de Telegraaf afgelopen weekend erbij geleverd. Wel in een bepaalde regio. Ik woon niet in die Regio, maar kreeg ook een boekje opgestuurd, zodat ik kon zien hoe dat er nou uit zag... Nou ik vind het helemaal leuk!! Ik vind het zó leuk om mezelf zo tussen allerlei leuke winkeltjes te zien staan. Is toch heel anders dan in de plaatselijke krant of bijlage van het AD. Dit is van dat mooie gladde papier, in mooie kleurtjes gedrukt. Allemaal vrolijke en gezellige dingen bij elkaar. 


Ik sta in het hoofdstukje "Kids" en zag ook nog een bekende er tussen staan die ik ken van het blog Marlijn Poppendijn. Verder heb ik ook nog door het boekje heengesnuffeld met de laptop in de aanslag want er zijn meerder afdelingen: wonen met prachtig linnengoed, zwijmel, zwijmel, zwijmel en stoere tuinmeubelen "Rem hint, hint, hint!". Ook de accessoires met onder andere houten! ringen, mode met o.a. antieke paspoppen! en een webwinkel www.jippiejurk.nl, de naam is al leuk, als je dol bent op jurkjes en rokjes en van bijzondere jurkjes en rokjes houdt dan is dit een leuk adresje. De afdeling kids is volgens mij het grootst. Er staat werkelijk van alles in, natuurlijk een heleboel kledingwebwinkels in allerlei stijlen, maar ook accessoires, spulletjes voor in de kinderkamer, cadeautjes, tijdschriften etc. Dus... eh... ik ben er wel happy mee...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten