Pagina's

dinsdag 1 september 2009

1 September 2009 Tada!

Ik ben vandaag niet alleen 16 jaar getrouwd met Remco, maar vandaag heb ik ook nog eens officieel een bedrijf!



Zoals jullie wel gezien hebben is de banner van mijn blog veranderd. Het is dezelfde banner als van mijn bedrijf. Mijn bedrijf is een webwinkel waar ik kleding verkoop die ik zelf ontworpen en gemaakt heb. En buiten de webwinkel om, ontwerp ik kinderkleding voor Farbenmix. Zo is het ook eigenlijk begonnen. Naar aanleiding van mijn blog kwam ik in contact met Farbenmix. Farbenmix vroeg toen of ik voor hen wilde gaan ontwerpen. Dat wilde ik natuurlijk heel erg graag. Dat is immers van je hobby je werk maken! Toen bedacht ik me dat ik dan ook mijn eigen kleding via een webwinkel zou kunnen gaan verkopen. Dat is iets waar ik al een tijdje over aan het denken/dromen was, maar dit zette alles in een hoge versnelling.

In oktober gaat als het goed is, mijn eerste patroon, een feestjurk met twee soorten bolero's voor de kerst, communie, bruiloften, e.d., in de verkoop bij Farbenmix. Natuurlijk kun je dit patroon ook gebruiken voor meisjes die graag draai jurken aan hebben, zoals mijn jongste dochter. Dan hoeven die niet te wachten tot een speciale gelegenheid om de jurk te maken en te dragen. De precieze datum wanneer het patroon uitkomt weet ik nog niet, want er wordt nog druk aan gewerkt. Op de webwinkel zullen de patronen ook altijd te zien zijn door middel van een link naar Farbenmix, zodat ze daar besteld kunnen worden.

Je kan de webwinkel nu al een bezoekje brengen, zodat je al een beetje de sfeer kunt proeven. Maar het is nog wel in constructie. Het is de bedoeling dat de winkel 1 oktober in de lucht gaat.

Zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik de afgelopen maanden niet zoveel nieuws laten zien op het blog. Maar ik was qua naaien echt héél erg druk bezig. Ik had ook een paar mooie jurkjes gemaakt voor de freule, maar die wilde Farbenmix ook graag hebben als patroon. Ja, dan kan ik het niet op mijn blog zetten, maar binnenkort zal ik alles laten zien, wat ik uitgespookt heb de laatste maanden. Ik heb zelfs een stap-voor-stap foto werkbeschrijving gemaakt voor het feestjurkje. Dat had ik werkelijk nog nooit gedaan en was ook een flinke kluif. Koste me ruim een week om dat voor elkaar te krijgen, maar het is gelukt! Pfew!!!


Dankzij dochterlief heb ik een heleboel mooie foto's van alle jurkjes, monstermodellen en proefmodellen, en binnenkort het covermodel van het feestjurkje, kunnen maken. Ik ben zo blij, dat zij het leuk vind om zich te verkleden, haartjes tutten en hup naar buiten te gaan als het mooi weer is en lekker te draaien en te doen voor de fotocamera. En zeker als ik tegen haar zeg, doe maar waar je zin in hebt, krijg ik de mooiste foto's van haar cadeau!

Jullie raden het al, via deze blog hou ik jullie nu niet alleen op de hoogte over mijn hobby's en mijn gezin, maar ook over mijn nieuwe uitdaging Collie-Collie.com!

Vele vele lieve groetjes, Nicole!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten