Pagina's

vrijdag 4 september 2009

Ik kwam een tasje tegen

Ik kwam vandaag een tasje tegen met een breiwerkje van medio februrari 2009!?!
Maar nog niet af, ja... Het is wel bijna af.


Ik had afgelopen winter, samen met met vriendin, een poncho gezien in een winkel, maar dan in een poepkleur bruin. Jakkes, ongeschikt voor meisjes. Maar mijn jongste is wel een typje voor poncho's en dat soort dingen, mits het niet te dik en stijf is. Mijn vriendin vond het ook wel wat voor haar dochter. Bij thuiskomst pen en papier gepakt en even tekenen. Twee langwerpige lappen die je aan de kopse kant tegen de zijkant aan elkaar vastmaakt. Boordje breien en een miljoen kwastjes eraan en dan is 'ie klaar. Mijn vriendin heeft hem qua kabels wel anders gemaakt, en ze had hem al eeuwen eerder af en ook weer uitgehaald en vorige week tot mutsje omgetoverd, want haar dochtertje vertikte het om hem aan te trekken!

De mijne... Hm... mja, het eerste pand ging hard. Toen een maand of drie niks en in een weekje met familie in een huisje in februari in een week afgebreid. En toen weer niks, en vandaag de ontmoeting met de tas! Ik hoef alleen een naad dicht te maken, boordje eraan breien en een miljoen kwastjes maken. Da's alles! Ga er dit weekend eens werk van maken, want hij is nu qua lengte perfect voor d'r.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten