Pagina's

woensdag 16 september 2009

Kreukelkant, grrrr


Het stijfselkantje.....

Voor de coverfoto, van het patroon wat in oktober uitkomt, moest ik nog "einem besonders schönem Model mailen" en daarvan foto's maken en doorsturen. Daar ben ik nu druk mee bezig. Dus mooi lapje uitgezocht en deze keer wilde ik eens een keer kant erbij gebruiken. Ik heb al allerlei versies gemaakt, dus deze keer maar eens met kant, maar...

Ik had al kant liggen, dat kwam ik een keer tegen, mooi kant, maar er zit stijfsel in... Grrr en dat maakt het een beetje onmogelijk spul om mee te werken, althans... Het is gerimpeld kant, dus ik probeer het al naaiend te pletten en recht te trekken (had eerder moeten bedenken en dan gelijk even in de plomp gooien zodat het stijfsel verdwijnt, maar ik dacht daar pas aan toen ik al aan het naaien was). Maar stijfsel laat zich niet zomaar pletten! Dus ik naai cm. voor cm. verder, al plettend en mopperend op dat stomme, weliswaar prachtig mooie kant!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten