Pagina's

zaterdag 5 september 2009

Dichtbreien!


Zo, ik heb vandaag dat beruchte tasje dat ik weer gevonden had, bij de kladden genomen en ben direct begonnen. Ik heb het pand, waar nog steken op de pen zaten, samengebreid met de zijkant van het andere pand, zodat de naad nu netjes gesloten is. Ik moest wel even zoeken naar hele dunne pennen, want dat kan ik natuurlijk niet breien met pen 5,5 waarmee ik de panden gebreid heb.


Zo is de naad aan de binnenkant, ik vind het wel mooi glad en dun geworden.


Ik zie wel bij het omkeren naar de goede kant dat ik de poncho nog moet gaan spannen, zodat het mooi strak wordt. Maar eerst ga ik die honderden kwastjes maken, want dat zal ook nog wel een aardig klusje zijn. Ik moest alleen nog even op zoek gaan naar mijn haaknaalden, maar die had ik blijkbaar in mijn houten breinaaldenhouder gestopt. Ik dacht dat ik ook een houten haaknaaldhouder had, maar ik denk dat mijn moeder die heeft. (Ik heb van haar de houten breinaaldenhouder gekregen, dus ik dacht blijkbaar dat de haaknaalden versie er ook bij zat). Ik heb de haaknaalden in ieder geval gevonden, en dat is het belangrijkste!


Zo ziet de buitenkant van de poncho eruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten