Pagina's

zaterdag 12 september 2009

De drie Musketiers


Een paar dagen geleden heb ik lekker een middagje geknipt in een petrolblauwe en een lichtblauwe lap. In die hele stapel van een paar dagen terug zaten een zwik leggings en shirtjes, en de shirtjes dat zijn deze. Het is een patroon wat ik heb getekend, en ik was wel benieuwd hoe het nou werd. Of de hals niet te diep zou zijn, want dat kan in de winter natuurlijk niet. En of ik het schuin geknipte bandje ook goed had uitgemeten (2e keer was goed, pfew...). Maar ik weet nu hoeveel cm. het korter moet dan de opgemeten cm hals. Ik moet alleen de zoompjes in de mouwen en van de onderkant.

Ik liet deze poppen gisterenavond zo aan Remco zien en ik vond het net de drie Musketiers zo op een rijtje. Er horen ook nog overslagrokjes bij, die zijn al af. Ik wil ook nog iets leuks op het shirtje maken, maar daarvoor moet ik nog even freubelen met alle lintjes en dingetjes die ik heb verzameld. Ik weet wel wát ik wil, maar moet nog even bedenken hoe ik dat ga doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten