Pagina's

donderdag 24 september 2009

Ik heb hem toch!


Vorig jaar zag in een etalage dit rokje met daarop een leuk vrolijk shirt met een poesje, en een leuk gekleurd sjaaltje om. Er lag ook nog een bijpassend maillotje. Helemaal een vrolijk setje. Maar het was net halverwege juli !!! Het was snikheet en ik was bezig met de boodschappen voor de vakantie! En winterkleding, daar was ik nog niet aan toe, maar toen ik terugkwam van vakantie waren de rokjes uitverkocht, shirtjes en maillots weg, alle sjaaltje op een blll-kleur na ook weg en ook op internet kon ik het nergens meer vinden in Bridget's maat. Balen!

Maar pasgeleden, Oilily is weer in de lucht, ik denk effe googlen. Het rokje was er niet, maar wel leuke sjaaltjes! Ik vind de sjaaltjes van Oilily super en mijn meiden ook. Ze zijn vrolijk gekleurd, warm maar niet te warm. Niet te groot en niet te klein en ze kriebelen niet! Héél belangrijk! Maar de laatste jaren, was het een beetje moeilijk om er aan te komen, want in de winkels waren ze steeds uitverkocht of er hing er nog eentje in kerrie kleur of zo, blll. Ik ben pas sinds 1,5 jaar wat meer bekend met internet e.d. (ja, ik weet het, een beetje laat) maar goed, ineens was Oilily failliet! Grr!

Maar goed Oilily in de lucht, ik kijken, géén rokje, maar wel sjaaltjes. Ik heb er gelijk een paar besteld, want 12,50 is voor zo'n supersjaaltje niet verkeerd. De dames krijgen ze als ze hun rapport krijgen. Het leuke is, dat de sjaaltjes hier rouleren, net wat de dames en ik aan hebben! Het gaat heel leuk, zo van: Ik heb een blauwe blouse aan, mag ik de jouwe? Ja hoor, mag ik dan de jouwe? Ja, hoor is goed. En ik biets ook wel eens die van hun en als ze dat dan later zien, dan is het Ooooo! Je hebt de mijne om, mooi is 'ie hè! Ze vinden het zelfs leuk als hun eigen sjaaltje om de nek van de ander hangt!

Maar goed dat rokje, hè. Nou ik weer het internet op bij de bij mij bekende internetshops. En yes! Hij was er! In haar maat 122/128! De prijs was ook leuk, en aangezien ik niet kan borduren is dit goedkoper, dan een borduurmachine kopen, hahaha!


Er moet wel aan het elastiek getrokken worden, want hij is wel te wijd. Maar de lengte heeft ze toch echt nodig. Ik maak er een paars shirtje op, ik heb precies dezelfde kleur paars als de bloem op het rokje, op de foto lijkt het wat blauwer, maar het is echt paars. En omdat ik geen borduurmachine heb doe ik er een applicatie op die ik al een tijdje heb liggen van Farbenmix. En ik maak er een legging bij, ook in het paars. En dat met haar nieuwe bruine laarsjes eronder en dan is er weer een setje voor de winter klaar.

Ik ben helemaal content met het rokje en wat ik erbij wil maken! Zodra het af is laat ik het met de freule erin zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten