Pagina's

woensdag 6 oktober 2010

Demi... kleurenbommetjes van een sjaals


Ik heb weer mooie sjaals gebreid met hele andere wol dan de vorige keer. Alleen bij eentje is de kleur hetzelfde als de vorige keer, dat is zwart, maar het garen is heel anders. Het lijkt wel of van de paars en het zwart de draad gdraaid is. Een heel mooi fijn effect. De kleurenbommetjes zijn gemaakt van Italiaanse wol. Hele leuke vrolijke wol, de draad verloopt van de ene naar de andere kleur en heeft vrolijke fladdertjes erin. Dat breit leuk hoor, van de ene kleur naar de andere kleur!

Er staat nog een breiprojectje op tafel, maar ik moet nog even uitvissen hoe ik dat ga doen. M'n oudste dochter wist ook nog wel een breiprojectje voor me! Ze wil graag dat ik een muts/pet brei. Hellepie, heb ik nog nóóit gedaan! Ik kwam gisteren, toen ik een bestelling naar het postkantoor bracht (dat zit bij ons bij een sigarenboer annex tijdschriftenhandel), gelukkig een patronenboekje tegen, de allerlaatste, hè! In dat patronenboekje staan allemaal patronen van alléén maar hoofddeksels, dus het patroon zal wel lukken. Ze heeft er een stuk of 3 aangekruist die ze leuk vond. Nu de wol nog.... Maar dat ga ik pas uitzoeken als de dame haar winterjas heeft, want straks past het niet qua kleur of stijl. Wordt dus nog vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten