Pagina's

vrijdag 22 oktober 2010

Heet van de naald vandaag en het begint met een O...!


Vandaag kreeg ik het bericht dat ik weer een mooie meisjesnaam mag gaan uitzoeken en deze keer met een O... Daar zal ik nog wel even zoet mee zijn!

Het patroon komt 26 november uit. Dit patroon is een ontzettend lollig patroon, vooral versie B. Eerst had ik een gewoon exemplaar gemaakt. Gewoon lekker uit één soort lapje. Maar 's nachts bedacht ik dat dit patroon super is voor kleine lapjes. Ik heb de volgende dag álle kleine lapjes uit mijn kast gevist, ook alle restjes van het tuniekjurkje Silke uit de webwinkel. Deze keer was ik sneller klaar met wat uit moest worden geknipt dan bij de patchworktuniekjes Silke, want het moest gewoon passen en dat was het enige waar het aan moest voldoen. Ik had deze keer ook geen tasjes nodig die in de lamp moesten hangen. Ik was trouwens wel blij met m'n gele post-it stickers, want dat was toch wel heel handig voor de volgorde.


Het patroon N.... komt trouwens niet 28 oktober uit, maar 15 november. Op de dag dat Farbenmix 6 jaar bestaat. Deze week worden de coverfoto's gemaakt en dan gaat de hele handel naar de drukkerij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten