Pagina's

zondag 3 oktober 2010

Feest !!


Ja, dit zijn de materialen waar ik nu mee bezig ben. Geborduurde tule met lovertjes. Het is een best dikke stof, een soort satijn die aan de binnenkant is opgeruwd en fluweelzacht aanvoelt. Keperband, kant, kant met kraaltjes en kunstleer. Zie de linkerhoek, helemaal onderin links is het kunstleer daarboven is de voering. Nou matching of matching! Beter kan je het niet hebben!

Ik heb ook nog diepwarme rode jersey, maar die ben ik vergeten er bij te leggen, dat is voor de shirtjes.

Het is gewoon feestelijk op de eettafel. Ik ben daar maar even gaan zitten, want dan zit ik er een beetje bij. Dat is wel zo gezellig voor de kinders en Rem. 

Hoewel ik af en toe ook naar buiten piep (andere piep dan het berichtje van gisteren, hahaha). Daar zit ik lekker in het zonnetje met een racekonijn. Chanel de kleine schat van dochterlief is nu sinds kort ook los buiten. Ze moest eerst groot genoeg zijn, zodat ze zeker weten niet buiten de tuin kan komen! En die heeft er een lekker vaartje in tijdens het 'wandelen', hahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten