Pagina's

maandag 16 maart 2009

Het leuke werk gaat beginnen...

Het rimpelen heb ik gisteravond afgekregen en nu kan ik met het leuke werk beginnen. Ik heb op internet eerst nog even naar een Engels filmpje gekeken hoe ik ook al weer moet beginnen en hoe diep ik de steekjes moet maken. Ook het afhechten van de draad gaat op een heel andere manier dan ik gewend ben.

Voor inspiratie nog even in het boekje en foto's op het internet bekeken. Lekker samen met mijn jongste dochter de kleuren borduurzijde uitgezocht. Ze nam er ruim de tijd voor. De dame wilde eigenlijk alle kleuren wel, maar het zijn er drie geworden, rood zoals het ruitje zelf, wit en marineblauw.

Ik ben begonnen met rood, als de steekjes een beetje onregelmatig zijn, dan valt dat niet direct op. En nu ben ik met de witte kleur bezig. Het is leuk om te doen en je ziet best wel snel wat die steekjes met die plooitjes doen. Bij de rode 2 rijen ontstaan bij het uitrekken een soort cirkeltjes op een rij. Ik ben nu met de derde rij in het wit bezig en er ontstaan een soort wybertjes. Ik vind het er heel erg leuk uitzien. Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet als het af is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten