Pagina's

zondag 15 maart 2009

Mijn nieuwe naaimachine is binnen !!!!

Ik was net begonnen met dit tijdrovende klusje van rimpelen voor het smocken, toen ik een telefoontje kreeg dat mijn nieuwe naaimachine binnen was gekomen. Nou de rest van de avond vloog ik door de ruitjes heen en had ik binnen een paar uur tijd zo'n 30 meter!! afgelegd met kleine steekjes...


Mijn man vroeg zich af wat ik nou eigenlijk aan het doen was, want hij ziet me zelden met naald en draad in de hand rimpelen... Ik liet dit boekje, zie hier boven zien, dat ik had gekocht op marktplaats, € 2,50 exclusief verzendkosten en hij vond het er wel leuk uitzien, maar zei wel "tijdrovend werkje zeker". Dat is het denk ik inderdaad, maar ik vind het er heel leuk uitzien en ik wilde wat nieuws proberen. Het is wel in het Engels maar de foto's zijn zo duidelijk, dat als je Engels beroerd is je er toch prima uitkomt.


Dit is mijn nieuwe machine. De doos is gigantisch groot en de machine ook! Vergeleken met mijn oude Pfaff 1546 is deze machine een stuk breder. 

Ik had helaas de hele dag verjaardagen. We hadden er 3!! dit weekend, maar 's avonds laat na thuiskomst de machine uit de doos geplukt en even uitproberen. Nou het randje met strikjes is reuze schattig, mijn jongste dochtertje wilde dat wel graag aan de onderkant van een tuniektopje. De eerste bestelling is al geplaatst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten