Pagina's

dinsdag 31 maart 2009

YES, YES, YES!!!

YES nr. 1.

De vloer ligt in de slaapkamer, heerlijk. Gisteren wel even werk gehad om de vloer leeg te krijgen. Alle potten verf en machinerie en trappen en emmers en stuck etc. etc. staan opgestapeld in het halletje van 1,20 x 1,20! De vloer is schoongemaakt, voor zover dat mogelijk is op een vloer waar nog een restantje lijm op zit van de vloerbedekking. Mijn kinders hebben heel hard meegeholpen. Is het niet met het versjouwen van alle spullen, dan wel met een natje en een droogje. Het zonnetje scheen lekker naar binnen en daar wordt de mens dorstig van!

Na het eten werd de vloer gelegd! Om 22.00 uur was het klaar. Ik werd gehaald door mijn oudste dochter en zij legde haar handen over mijn ogen. Een verrukte kreet van haar kant, "Ik ben gegroeid mam!". Ze is inmiddels zo lang, dat als ik op hakken loop zij er nu bij kan om dat te doen!

Bij de deurpost mocht ik mijn ogen open doen........ Ik heb een balzaal van bijna 20 vierkante meter! Super zeg! Als het bed erin staat en de kasten halveert dat wel weer, maar ik ben helemaal happy met mijn vloer.

YES nr. 2.

Er hangen in de slaapkamer nog steeds een paar zielige peertjes. Die hangen daar al 6 jaar, sinds de laatste verbouwing van die kamer (2 kamers werden 1). Een hele tijd stoorde dat niet, veel te druk met de baby toen. Daarna druk, druk, druk. En daarna gewoon druk. Daarna nog steeds druk. En toen kon ik niets vinden. Maar Remco dreigde anders zelf wel even lampjes te gaan kopen als ik het niet serieus eens ging doen! Nou dat doene we dan maar, hè.

Een paar weken geleden heb ik een winkel bezocht die er pas een paar maanden is en daar kan je goed parkeren en ze hebben mooie spullen voor in huis. De wandlamp voor in het halletje is daar goed gelukt. Die moet nog wel opgehangen worden, ik loop deze keer voor op schema! En voor in de erker zeer goed geslaagd met 2 sfeerlampen. Nu de slaapkamer.

Ik toog daar deze ochtend heen, want ik had de vorige keer wel iets moois gezien! Ze hingen er nog. Mooi die zijn voor mij. Het zijn twee kleine kroonluchtertjes van glas en ik geloof 5 armen. De lampen liggen boven op ons bed te wachten als ze vanavond opgehangen worden. Ik heb even geen puf om naar boven te gaan. Nu hoop ik wel dat Remco ze ook mooi vind.

YES nr. 3.

Nu ik daar toch was zag ik gelijk een hele mooie klassieke bureaulamp waarvan de zilverkleurige kap beweegt over een zilverkleurige bol. Geen scharnieren die lam kunnen worden. Hij is hoog genoeg zodat ik niet, zoals bij mijn vorige lamp tegen mijn lamp aan zit of erin kijk als ik aan het werk ben. Er kan ook een flink sterke lamp in van 60 Watt. Ik moet er toch heel veel mee kunnen zien, dat is in ieder geval de bedoeling!

De foto's komen eraan hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten