Pagina's

zondag 8 maart 2009

Ja, wat zal ik eens zeggen...

Ik lees altijd met veel plezier de creatieve blogjes van anderen. Er wordt zoveel moois gemaakt en het ziet er allemaal zo mooi uit met mooie borduursels e.d.

De reden dat ik begin met een blog is dat ik deze week mijn nieuwe naaimachine een Pfaff expression 3.0. kan ophalen. Ik had een Pfaff 1546 en daar heb ik jarenlang heerlijk op gewerkt, maar ik wilde mooiere knoopsgaten kunnen maken en mooie sierrandjes op roezeltjes kunnen maken en dat kan met deze machine, ik moet dat alleen nog leren......!

Ik ben heel erg benieuwd hoe zo'n luxe en uitgebreide machine zal werken....
Ik zal in het begin wel continue de gebruiksaanwijzing in de buurt moeten houden, veel naaien dus om het onder de knie te krijgen!

Groetjes, Collie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten