Pagina's

zondag 29 maart 2009

My men at work!


De slaap-/hobbykamer heeft nu twee lagen spachtelspul gehad en het is een wereld van verschil! De kleur is op de foto niet zo duidelijk te zien, maar ik vind het heel mooi geworden. Deze week nog de laatste dingen schilderen, nieuwe deuren halen en dan kan de vloer erin!



We hebben aan de hobbymuur de stopcontacten laten verplaatsen en met 4 vermeerderd. Al die verlengsnoeren vond ik zo storend en lastig. Ik heb aan de hobbymuur nu 6 stopcontacten voor mijn eigen naaimachine en locker, de naaimachine van mijn dochter, een bureaulamp en voor de cd-speler. Heerlijk! Ik moet alleen nog op zoek naar lampen voor aan het plafond, op de nachtkastjes, de nachtkastjes zelf en voor op de toilettafel zoek ik ook nog leuke verlichting.

Volgend weekend slapen we weer op onze eigen kamer en heeft de jongste haar kamer weer voor zichzelf. Kan ze weer lekker met haar vriendinnetjes op haar kamer spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten