Pagina's

maandag 23 maart 2009

Vervolg Roos 3019...

Het patroon van Roos 3019 houdt mij goed bezig. Ik kreeg net op mijn blog de tip dat in de BizzKids van 2008 een soortgelijk modelletje staat. Hup, gelijk naar boven om naar het bewuste boekje te gaan zoeken, want ik wéét dat ik hem heb! Maar........ ik ben boven een slaapkamer aan het verbouwen.....!

Al mijn naaispullen zijn verdeeld over 3 verdiepingen! Alle naaimachines, 3 stuks (mijn oudste dochter heeft er een van zichzelf en er staat er ook nog een van mijn zus), en locker staan in de woonkamer, wegens het fijne stof van de verbouwing leek me dat wat veiliger.

De winterstoffen/voering/tule liggen bij mijn jongste dochter in haar kast en de zomerstoffen en pas gekochte stoffen liggen op zolder bij mijn zoon op zijn kamer onder zijn bed. Ja, en dan de boekjes......., deels in de gang, deels in de kast, deels in de inloopkast ........ Maar het leek mij het handigst om te beginnen met de boekjes die in mijn werkbureautje hadden gelegen en die nu lagen in de inloopkast en........ gevonden!

Gelijk in het boekje gedoken, en inderdaad, er staat een topje met precies dezelfde bovenkant van de Roos 3019. Nou daar kan ik wel wat mee.

Bedankt Liesbeth voor de tip!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten