Pagina's

dinsdag 9 juni 2009

Ballonshirt!

Zo, hè, hè, daar is 'ie dan. Het shirtje had al af moeten zijn met haar verjaardag 28 april jl.! De freule vind hem heel mooi, maar moet wel wennen aan dat wijde aan de onderkant. Ik heb gezegd dat ik er ook wel een wil maken met aan de onderkant een rolzoompje. Nou, dat zag ze wel zitten!

Eerst zou dit vlindertje op haar spijkerrokje komen, op haar kontzak. Maar de kleur viel een beetje weg, het vlindertje zou amper te zien zijn. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! En op het shirtje is het juist wel leuk, anders is het zo... egaal!

Even gek doen, ja om zeven uur in de ochtend. Ik zei heeft je vriendin ook nog een naam? Ik bedoelde daar de paspop mee. Ik kreeg dit gezicht, zie hierboven... een groot vraagteken dus!

De boterhammen stonden klaar, dus ik zei "zeg je vriendin maar gedag, we moeten eten, hoor" en ja hoor, ze geeft de paspop een knuffel. Of zal het een bedankje zijn, om dat de paspop zo geduldig haar shirt heeft gepast!?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten