Pagina's

donderdag 11 juni 2009

De 4e dag

Dit is mijn mandje, waardoor ik (sinds maandag) elke avond mijn werkplek netjes hou. Het mandje had ik maandagochtend in alle opruimerij netjes leeggeruimd. Hij kwam uit mijn inloopkast tevoorschijn, met allerlei rotzooi erin. Maar dat mandje is ideaal van formaat naast mijn naaicase op het ladekastje, waardoor ik lekker mijn naairommeltjes, waar ik op dat moment mee bezig ben, in kwijt kan.

Op een la die uitsteekt leg ik alle panden, waar ik op dat moment aan werk, zodat het mandje overdag overzichtelijk is.

En 's avonds kieper ik alles van mijn naaiproject in de mand. Die zet ik op mijn tafel. De naaicase klap ik dicht en zet ik, als ik het ladekastje onder de tafel heb gerold, naast het ladekastje!
Vanuit mijn bed is het uitzicht héérlijk rustig!

Hmm, ik moet dit toch wat langer kunnen vasthouden, toch?

Hahaha, maar ja, mezelf kennende...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten