Pagina's

vrijdag 5 juni 2009

Tips voor het halsbiesje

Ik kreeg een vraag van Kronova,

Mijn tips voor het halsbiesje is eigenlijk de handleiding van het shirtje volgen.


  • stik de schoudernaden en stik naadband mee.
  • de halsbies heb ik schuin van draad geknipt, dat staat er wel niet bij, maar dat is ècht mooier met het bochtenwerk.
  • de uiteinden van de halsbies stikken.
  • vouw de bies met de verkeerde kanten op elkaar en stik hem dubbel, iets uitgerekt, op de goede kant langs de hals.
  • stik de naad op de bies door (ik heb onder de bies gestikt, want ik vond de bies iets te smal daarvoor).
En tot mijn verbazing was ik maar heel kort bezig, maar een minuut of 5 of zo. Ik ga veel meer shirtjes maken, en van die leuke applicaties kopen voor op het shirtje!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten