Pagina's

dinsdag 9 juni 2009

Nieuwe stoelen

Gisteren kwam Remco uit zijn werk met enorme dozen de slaapkamer binnen. Werkelijk van 1m x 1m. De jongste Ukkepuk was net lekker aan het naaien en haar broer zat achter de computer. Ik keutelde een beetje rond en hielp haar als het nodig was. Mijn rolkastje stond in de weg, stapels met patroonboekjes, die op het krukje lagen. En dat krukje stond nu onder de tafel met het pedaal van de naaimachine. De strijk en gevouwen was stond in manden, werkelijk je kon je kont niet keren!

Maar de stoelen werden in elkaar gezet en nadat ik vanochtend de kamer maar eens even geruimd had was dit het resultaat!

Ik heb weer werkplek. Op een of andere manier heb ik tijdens het naaien niet door, dat er telkens een mand met strijk/gevouwen was, schoenen, patroonboekjes allemaal her en der opgestapeld blijven liggen. Maar ik ben er even doorheen gesjeesd en ik ben zeer content met het resultaat! Nu kan ik achter de naaimachines en er kan nog iemand naast om ook te naaien of te computeren of lekker kwebbelen!

Nu nog proberen het zo te houden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten