Pagina's

woensdag 10 juni 2009

Strijkapplicaties zijn binnen

Aangezien jersey/tricot naaien toch best wel goed lukt heb ik wat leuks besteld bij Applicatie en zo. Hierboven een romantisch meisje in het aubergine paars.

Deze vond ik wel zo leuk, dat ik ze ook heb besteld..... die gaan op een lekker fel kleurtje stof.

Zoonlief is dol op draken, dus deze twee draken zijn voor hem.


Oudste dochter vond dit hartje heel erg leuk. Toen ik de enveloppe open maakte zag ik dat er ook nog roze hartjes in zaten, dank je wel Sandra! De freule is er helemaal blij mee!

Ik moet alleen nog even kijken hoe dat nou werkt zo'n strijkmotief. Ik hoop een beetje hetzelfde als dat vlindertje dat ik bij haar op haar shirt gestreken heb:
- Het folie naar boven toe, doek erop leggen en rustig strijken, af laten koelen en dan nog een keer strijken en de folie voorzichtig afhalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten