Pagina's

zaterdag 13 juni 2009

Proefborduurtje!


Ik heb wel geen borduurmachine, maar ik ben gisteren druk in de weer geweest met borduurrandjes uitproberen en daarna voor het echie! Je bent nog aardig tijdje zoet eer dat je 1,5 meter geborduurd hebt. En ik heb nog wel een simpel sterretje/kruisjes achtig dingetje. Ik heb het mezelf wel lastig gemaakt door op twee lintjes verschillend van breedte te gaan borduren op de stof, maar ja... het wordt wel héél mooi.

Ik had wel binnen no-time een leeg spoeltje! Dat weet ik dan ook weer, altijd checken vóór dat ik begin aan een randje of mijn spoeltje wel vol is'. Want halverwege is dat niet zo handig. Ik had nu een simpel sterdingetje, maar als je een vlindertje of zo aan het doen bent, dan weet ik niet of het zo mooi wordt als je weer verder gaat. Je aansluiting klopt dan niet meer.

Ik ga nog een uurtje verder en dan ga ik lekker buiten op tafel patroon tekenen. Het is heerlijk weer en mijn man heeft voor vanavond zin in een BBQ!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten