Pagina's

woensdag 17 juni 2009

Labels!

Ik heb een tijdje geleden labels besteld om in de kleding die ik zelf heb gemaakt te stikken.
Dochterlief heeft liever dat er in haar kleding een label staat, dan lijkt het niet zelfgemaakt!

Terwijl een heleboel kleding die in de winkel te verkrijgen is lang niet zo mooi in elkaar zit als zelf gemaakte kleding, want de afwerking of hoe ze de stof hebben geknipt laat nog wel eens te wensen over!

Dus vanaf nu heb ik labels voor de kleding voor de kinders en labels voor mezelf! Ik heb ze voor het eerst gebruikt in haar spijkersetje, groene shirt en legging. Hahaha, het staat wel leuk, hoor, zo'n labeltje in de kleding. Net echt!



Info labels:

Ik heb mijn labels besteld via het internet http://www.holland-label.nl/.

Het is heel gemakkelijk te bestellen. Je kan uit diverse soorten labels kiezen. Een heleboel kleuren label, draad, motieven, manier van vouwen en lettertype zijn mogelijk. Je kan ook zelf een label ontwerpen. Eigenlijk kan een heleboel.

Ik heb de standaardlabel besteld, de kosten voor 144 labels zijn € 28,50.

Mijn kinders vinden het heel erg leuk dat er een label in hun kleding zit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten