Pagina's

woensdag 16 februari 2011

Strand, zonnestralen, zomer, licht, lucht, water...

Dit is mijn gevoel momenteel

De foto is van Bridget genomen in Bormes-les-Mimosas. Lekker in de meivakantie met strálende zon. Veel mooie en heldere kleuren om je heen, lekker warm... heerlijk... en dat heb ik nu met mijn vrolijk gekleurde stofjes... met het plaatje in mijn hoofd van het kledingstuk.... met vakantie, strand, zon, zee, ijs... siësta...

Hahaha, je zal wel denken als je de titel ziet. Strand, zonnestralen, zomer, licht, lucht en water. Wáár dan? Ja, in mijn hoofd zit dat. Ik ben heel erg druk bezig, en het is... voor Farbenmix... 

Ik ben momenteel met twee patronen bezig. Iik ben druk in m'n hoofd alles van het patroon in volgorde te zetten, dat gebeurt dus 's nachts. Ik sta krakkemikkig op, maar het zonnetjes schijnt, dus boeit het me lekker niets! Ik zoek stofjes voor dat en dat en dat idee. Vooral vrolijk gekleurd katoen of juist helderwit, met een prachtig fantasiepatroon erop. Ik heb ook nog hele mooi geborduurde batist in mijn kast gevonden. Ik hoop dat de lap groot genoeg is en dan ga ik weer sjezen met m'n stoel van naaimachine, fototoestel, laptop en weer terug. Af en toe een slok nattigheid en een hap van een bord, c.q. kommetje en het wordt zoals ik het hebben wil en daar gaat het om!

Er zijn inmiddels twee foto-naaiwerkbeschrijvingen af. Vandaag ben ik een variatie van de een aan het afmaken. Vanavond ga ik voor het volgende patroon tekenen en knippen, zodat die morgen in de sjeesmolen kan.... en dan komt er vast nog wel een variatie.Dan als alles af is gaat de hele handel in een doos naar Duitsland en dan is het wachten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten