Pagina's

zaterdag 19 februari 2011

UWYH-en? en Utrechtse lapjesmarkt...?

UWYH-en (mijn kast ploft bijna) en de Utrechtse lapjesmarkt is niet een ideale combi. En tóch ga ik naar de Utrechtse lapjesmarkt of is het Stoffenmarkt? Geen idee, mijn moeder zei altijd lapjesmarkt, dus zeg ik het ook zo. 

Maar de reden is dat ik gewoon weer stofjes ècht wil zíen in plaats van in kleine vierkante fotootjes op het computerscherm. Ik wil de stofjes vóelen. Is het zacht of stug. Dik of dun, valt het mooi soepel, is de achterkant ook veelkleurig of wittig, belangrijk hoor. Voor m'n oudste dochter heb ik geen stof in de kast voor de Elodie, versie zonder mouwtjes, en die vindt ze zó mooi, dus stoffenjacht is geopend. De jongste dochter gaat me helpen een veelkleurig jurkje voor haar samen te stellen. Ze heeft een "bestelling" geplaatst. Het kan ook wat anders worden hoor, net wat we zien.. Rem gaat gewoon mee voor de leut en voor de warme chocolademelk met slagroom toe natúúrlijk! 

Het is net acht uur geweest en we stappen zo de auto in.. Ik ben  benieuwd wat er allemaal voor nieuws binnen is voor het voorjaar! Natuurlijk laat ik zien wát ik allemaal heb gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten