Pagina's

dinsdag 1 maart 2011

Broek 22 uit de Ottobre lente 1/2011... Effe vragen hoor


Ik heb zondag ijverig een broek voor de jongste uitgeraderd en geknipt. Broek 22 uit de nieuwste Ottobre lente 1/2011 maat 128. Ik heb, tot nog toe, niet zoveel uit de Ottobre gemaakt dus ik meet maar even na, en meestal valt de Ottobre wat groter, maar nu zijn de broekspijpen wel héél lang. Of heeft ze korte pootjes?

Er zit een aangeknipte zoom aan de broek, dus daar heb ik al rekening mee gehouden. Maar dan nog hou ik toch ca. 5cm. te veel over. Ik kan het niet exact meten, want hij zit nog niet in elkaar. Maar op zoiets kom ik wel uit. De taille is wel wat te wijd, maar dat komt wel goed via de coupenaadjes en zijnaad. De zithoogte is ook goed, de heupbreedte ook, ze houdt niet van hele strakke broeken en ze heeft brede heupjes, dus wat dat betreft zit dat perfect. Ze heeft dan wel maat 128 wel nodig. 

Maar wat zijn die pijpen lang! Is dat vaker met de Ottobre?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten