Pagina's

donderdag 17 maart 2011

Farbenmix is even nog "weggestufferd" (woord van de jongedame hoor)


Yes, alles is af! Er moeten nu alleen nog een aantal links aangemaakt worden, zodat Farbenmix de hele handel  op kan halen en dan is stap één voor deze twee projecten af! Vanavond worden die links aangemaakt, want het uploaden duurt soms úren en da's niet handig voor het mail- en bestellingsverkeer. Er gaat een hele dikke grote doos naar Duitsland met maar liefst, eens even kijken van het ene patroon 2 oude en 4 nieuwe kledingstukken en van de andere 2 oude en 5 nieuwe kledingstukken, dus ik heb me niet verveeld de afgelopen weken, want ik heb ook 7 foto-werkbeschrijvingen gemaakt. En natuurlijk het klapstuk een fotosessie met de jongste. Fotosessie één was gedeeltelijk gelukt, de wolken verpestte het eind, ineens was het donker binnen, grrr! Dus gisteren een gedeelte over gedaan en moet je haar zien geinen. Dit waren de laatste foto's van het eerste puntje, puntje, puntje-stuk en zoals je ziet heeft ze er, ondanks dat ze wéér op de kiek moest veel lol. Ik heb het wel lief gevraagd, hè, anders was gewoon de paspop de pineut. 

Ik vind de foto's zo lollig ik denk "Die plof ik even op m'n blog". Ik heb nog geen tijd gehad om andere dingen te maken, dus de tussenstand van mijn broek, jasje en rokje is nog zipp, noppes, nada. Maar deze twee kiekjes plaatsen op zo'n sombere dag als vandaag vrolijkt de boel wel op. De foto's heb ik gisteren allemaal bekeken en op twee na, één bij het draaien zat haar hand voor haar gezicht, althans dat leek zo en eentje ging ze net met haar ogen knipperen. Ze vond, dat toen ik de kleding had weggepoetst, de foto met een gummetje was aangevallen. Ze zei "Ik ben bijna weggestufferd". Ja, gestufferd hè, klinkt mooi. Maar inderdaad het heeft er wel veel van weg. 

Zó en nu ga ik een grote sloot thee zetten en ga ik eens even flatsen, want er waait een ideetje door mijn hoofd en ik heb 'm bijna. Ik liep namelijk tegen een armsgatprobleempje aan in mijn hoofd. Je weet wel De naaivolgorde, dat gaat sinds de Nadya vanzelf. Is op zich wel handig, maar de start van iets nieuws is daardoor een beetje traag. Eergisteren wilde het maar niet wijken en kreeg ik het nét niet te pakken. Maar ik heb mezelf beloofd als FM af is, mag ik verder en gaan bedenken hoe ik dat in elkaar ga flatsen. Mijn probleem is, dat ik het mooi wil maken en geen onverwachtse bubbels en lastige toeren moet uithalen om het te voeren. Hm hoor ik jullie denken, zal wel. Ik ga de theepot vullen, jullie ook een bakkie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten