Pagina's

donderdag 3 maart 2011

Whaaaa, waar blijft de tijd


Oooooh, waar blijft de tijd... Ik dacht voor de vakantie, ach Carnaval dat duurt nog wel even. Maar morgen is het zover. En dit jaar wil ik ècht voor haar iets nieuws maken. 


Vorig jaar was ze wel een mooie ijskoningin, maar dat was een carnavalskostuum van haar grote zus van een jaar of 3 daarvoor (of zoiets). En nu kan ze op zich ook wel weer een jonkvrouwkostuum pakken die ook van haar grote zus is geweest, maar dat vind ik niet leuk. Ik wil dat ze ook nieuwe dingen krijgt, dus ik ben gisteren even gaan shoppen in m'n kast en heb een kobaltblauwe zijde gepakt. Die kleur staat haar geweldig. 


Alles wat blauw is overigens, hoor. Of het nu lichtblauw, turquoise, lavendelblauw of marineblauw is, het staat haar altijd heel mooi met die blauwe ogen en blonde haar. Ik vond ook nog een kobaltblauwe velours, bruin gestreept bont, daar is ze dól op, blauwe voile. Ik had nog 2 soorten band liggen, kobaltblauwe Swarovski kirstalletjes, ik vond nog een bruine sierkrulsluiting en blauwe knopen. Hartstikke plastic, maar perfect voor Carnaval. Alles UWYH!




Ik pak weer een patroon wat al uitgeraderd is en ik makkelijk om kan gooien naar wat anders. Dus heb ik de combi Nadya-Willemientje weer gepakt, maar nu komen er geen roezels, dat kost véél te veel tijd, maar er komt een rand bont aan. Die heb ik uitgeknipt door de zoomdelen van zijde op het bont te spelden en dan met band de contouren op het bont te spelden en daarlangs te knippen. De spelden verdwijnen in het bont en ik wil niet op een speld knippen, kan ik gelijk m'n schaar wegbrengen.


Maar eigenlijk weet ik nog niet wat ze wordt. Ik heb met haar afgesproken dat ik van haar de vrije hand krijg. Normaal wordt er een thema of een sfeertje door de kids bedacht. Maar nu door de korte tijd die ik heb ga ik gewoon rommelen en we zien wel wat het wordt en dan gaan we daarna saampjes bedenken wát ze voor gaat stellen. Pruiken, haarstukken, haarspelden, sieraden en theater-make-up zat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten