Pagina's

maandag 14 maart 2011

Randjes en bandjes van de webwinkel Kleurenmix


De randjes en bandjes van Kleurenmix zijn binnengekomen. Deze keer geen plof, maar een ding dong laat in de avond. Ik weet niet meer wie er open deed, ineens kreeg ik een enveloppe op schoot geworpen. Ook leuk hoor, 's avonds post. Ik zat gelijk met m'n neus in de enveloppe. Jeetje wat zit die goed vastgeplakt zeg! Moet natuurlijk ook wel, want er zitten allemaal leuke spulletjes in. Schaar erbij gehaald, want dat gaat een stuk makkelijker en vooral sneller. Ukkepukkie was al naar bed, maar haar grote zus zat nieuwsgierig bij mijn voeten te kijken wat er nu wel niet uit zou komen zetten.



Maar liefst twee zakjes met bandjes en een applicatie van een vrolijk zacht appeltjesgroen vogeltje. De jongedame vond de kleur direct leuk, maar niet voor op een shirtje. Daar voelt ze zich een beetje te groot voor. Toen ik zei, dat ik het ook op een kussenhoesje kan strijken, op die nieuwe, die ik nog stééds samen met een paar dekbedhoezen moet maken, schaam, schaam, schaam. Vond ze dat een strak plan. Dus dat is afgesproken het vogeltje is voor haar. De jongste heeft het zeemeerminnenbandje van Hippe Bandjes gekregen, dus. De stand is gelijk hè! Ja, dat moet je goed in de gaten houden hoor. Gelukkig heeft zoonlief geen behoefte aan randjes en bandjes, dus geen strijd van "Die wil ik". Maar hij krijgt af en toe een boek of een dvd-tje, vindt hij ook leuk.


Het streepjes en hartjesband is zo lekker soepel en dun, dat verwerkt super! Ik wist niet dat ze zo lekker zacht en soepel zouden zijn. Het hartjesband is mooi smal, dat zie je eigenlijk nooit zulk smal band, behalve satijnband en ruitjesband dan, maar ik wil ook wel eens wat anders. Perfect dus die smalle breedte. Ook de kleurtjes kende ik niet. Ik heb de bandjes van de bovenste foto besteld en die van de tweede foto als verrassing erbij gekregen en vooral die knaloranje met fuchia is zó lekker knal en mooi van kleur. Die wordt vast nog wel eens besteld. Die met die bloemetjes zijn ook superleuk. De onderste kende ik wel, ik heb een aantal weken terug een héél klein stukje in een proefkonijnenpatroon voor Farbenmix verwerkt. Ik heb die, zeker twee jaar terug, eens van Farbenmix bij een bestelling van patronen gekregen. Maar dat was een klein stukje van, nou wat zal het zijn geweest een 60cm. of zo. Dus dat bandje was niet zo makkelijk te verwerken, maar zit nu te pronken op...

Lilian, ontzettend bedankt voor de prachtige bandjes en de superverrassingen in de enveloppe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten